۵ پاسخ

کاچی فقط آردهست دوای خونگی نزن توشون بخور

کاچی گرمه.من همیشه تو پریودی میخوردم

عزیزم گرمیه کم بخور بچه زردی نگیره

اره کم‌بخور ولی

نه مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان آقا میران مامان آقا میران ۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری