مامانای عزیز من میتونم کاچی بخورم؟

۴ پاسخ

من از اول بارداری خوردم البته بدون زعفرون خداروشکر چیزی هم نشده

میگن گرمی زیادی داره نباید تو بارداری مصرف کرد دهانه واژن رو نرم میخوره
بازم هر جور خودت میدونی

به من گفته بودن نخورم توی بارداری

فعلا کاچی بخور ک گرمی جات کمتر داره

سوال های مرتبط

مامان آقا میران مامان آقا میران ۷ ماهگی
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۶ ماهگی