مادرشوهرم کاچی برام اورده میتونم بخورم

۹ پاسخ

اره بابا بخور

من ۳۸هفته بودم خوردم چیزی نشد هنوزم نزاییدم

ن نخور عزیزم فقط ی قاشق بخوره ک تو دلت نمونه

زیاد نخور

در حد یکی دو قاشق بخور چون خیلی گرم توهم پا به ماهی

کاچی برا بعد زایمان خوبه الا رحمتو شل میکنه

اگه داخلش گرمی نریخته بخور

بخور عزیزم خیلیم مقویه

چون بدن دردم سرماخوردم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۷ ماهگی