اره بابا بخور
من ۳۸هفته بودم خوردم چیزی نشد هنوزم نزاییدم
ن نخور عزیزم فقط ی قاشق بخوره ک تو دلت نمونه
زیاد نخور
در حد یکی دو قاشق بخور چون خیلی گرم توهم پا به ماهی
کاچی برا بعد زایمان خوبه الا رحمتو شل میکنه
اگه داخلش گرمی نریخته بخور
بخور عزیزم خیلیم مقویه
چون بدن دردم سرماخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.