درحد ویار یکی دوتا قاشق مشکلی نداره
بخور بره تا زودتر زایمان کنی من با اینکه ماهم از شما پایین تره همه چی میخورم خرما ارده دوست دارم مدام میخورم
گرم هست باعث زردی نمیشه؟
دیگه خطرناک چی ۳۹ هفتته بچه میخاد بدنیا بیاد
من که از دکترم پرسیدم گفت فقط سه ماه اول نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.