الان میتونم کاچی بخورم یا خطرناکه

۵ پاسخ

درحد ویار یکی دوتا قاشق مشکلی نداره

بخور بره تا زودتر زایمان کنی من با اینکه ماهم از شما پایین تره همه چی میخورم خرما ارده دوست دارم مدام میخورم

گرم هست باعث زردی نمیشه؟

دیگه خطرناک چی ۳۹ هفتته بچه میخاد بدنیا بیاد

من که از دکترم پرسیدم گفت فقط سه ماه اول نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی
مامان دیاکو☺️♥️ مامان دیاکو☺️♥️ ۶ ماهگی