مامانا سلام خوبید
توت فرنگی مشکلی نداره بخورم؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

من که بیشترین میوه ای که خوردم و میخورم . توت فرنگیه . بعید می‌دونم مشکلی باشه

ن مشکلی نداره فقط تمیز بشور

نه میوه همه چیزخوبه

سعی کن ارگانیکشو بخوری گلخونه ای رو افت کش زیاد میزنن بهش

نه نوش جان

نه من از دکتر پرسیدم هر روزم میخورم قندشم پایینه

خوراک هرروز منه مشکلی نداره فقط خوب بشورش

نه مشکلی نداره بخور

حتمااااا تمیز بشور

نه
ولی خوببببب بشورش

من از اول خوردم هنوزم میخورم هر روز 🫶

سوال های مرتبط

مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراد و نینی🤍 مامان آراد و نینی🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایرانا مامان ایرانا روزهای ابتدایی تولد