دوستان من هر روز توت فرنگی میخورم مشکلی ک نداره ؟؟

۷ پاسخ

خیلی مقویه ولی میوه ای هست که کلا با سم رشد میکنه همش نباید بخوری تا از ارگانیگ بودنش مطمئن نشدی ما خودمون توت فرنگی داریم من ارگانیگش مصرف میکنم

عزیزم پزشک‌من بهم‌گفتن پرتقال و‌توت فرنگی و کیوی رو کمتر درحد هوس مصرف کن
ممکنه باعث زایمان زودرس بشه

نینی خوشگل میشه😍😂

توت فرنگی خیلی خوبه ولی من از شهر توت فرنگی هستم، خیلی سم میزنن بهش برای همین نمیخورم خودم، چی بشه در حد هوس بخورم. سعی کن کمتر بخوری

وای خدایا من دارم فکر میکنم توت فرنگی چیه دیگه🤣😐واقعا تو این بارداری رد دادم

ن خیلی خوبه ک

ن عزيزم خيلي هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وپنجم بارداری