دوستان توت فرنگی بد که نیس واسه دهانه رحم؟

۹ پاسخ

نه من همیشه میخورم خیلی خوبه

واسه کلیه بده

عالیه توت فرنگی

من چندین بار خوردم خیلیم خوبه

نه عزیزم من کلی تا الان خوردم 🥰

نه خیلی ام واسه مایع آمینو خوبه

نه بابا من چن بار خوردم

نه
.

نه ربطی نداره اتفاقا منبع کامل از انتی اکسیدانه خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ایرانا مامان ایرانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی