خوردن زیاد توت فرنگی ضرره؟؟

۶ پاسخ

توت فرنگی زیاد بخوری باعث انقباض میشه و حتی زایمان زودرس خیلی خیلی کم بخور یا اصلا نخور

نه خیلیم خوبه منکه زیاد میخورم

من خیلی خوشم میومد.یبار ک خوردم دهنم آفت زد ترسیدم دیگ نخوردم😐😂

مگه الان پیدا میشع که بخوا زیاد بخوره کسی😅

نه خیلی هم خوبه واس زیبایی جنین

خودت چی فکر میکنی قشنگم میوه ب اون مفیدی کجاش ضرر داره😂

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خوشمزه مامان شوکولات خوشمزه ۱۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان الینا و نیل🩷🩷 مامان الینا و نیل🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۳ ماهگی
مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وپنجم بارداری