توت فرنگی زیاد بخوری باعث انقباض میشه و حتی زایمان زودرس خیلی خیلی کم بخور یا اصلا نخور
نه خیلیم خوبه منکه زیاد میخورم
من خیلی خوشم میومد.یبار ک خوردم دهنم آفت زد ترسیدم دیگ نخوردم😐😂
مگه الان پیدا میشع که بخوا زیاد بخوره کسی😅
نه خیلی هم خوبه واس زیبایی جنین
خودت چی فکر میکنی قشنگم میوه ب اون مفیدی کجاش ضرر داره😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.