سلام دخترا میگم من یه خورده زیاد توت فرنگی خوردم اشکال نداره؟

۲ پاسخ

نه ضرر نداره منم زیاد میخورم ولی قشنگ بشورش

🫤🫤🫤چرا باید میوه ضرر داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان ایرانا مامان ایرانا روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وششم بارداری