خانما من خیلی توت فرنگی میخورم مشکلی نداره نمیدونم ؟

۸ پاسخ

موقع شستن یزره سرکه و نمک هم بریز توی اب بمونه یه پنج دقیقه بعد حسابی ابکش کن

توی آب نمک بزار یه چند دقیقه بمونه بعد بشور بخور من اینجوری میکنم
نوش جونت

منکه خیلی خوردم
بذار یه نیم ساعتی تو اب بمونه بعد بخور
خدا با ماست حواسش هست بخور گوشت شه به تن نی نیت

ماما به ما گفت نخورید. خیلی کود و سم خورده

توت فرنگی رو خیییییییلی سم میزنن ، اگر نخورین خیلی بهتره ، اطرافیان ما همه باغ توت فرنگی دارن ولی خودشون میگن فعلا ک اولشه نخورین سم خیلی زیاد داره

نه مشکلی نداره ولی حتما ضد عفونی کن نوش جونت عزیزم

نه سرشار از ویتامینه سی هست و قندشم پایینه

نه بابا فقط تمییز بشورش

سوال های مرتبط

مامان ایرانا مامان ایرانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وپنجم بارداری