خوردن زیاد توت فرنگی در بارداری ضرر دازه؟؟؟؟

۶ پاسخ

از اول تا آخر بارداریم فقط توت فرنگی میخوردم

خیلی خوبه اما حساسیت زاس من سه هفتس به شدت بخاطرش سرفه میکنم😭ینی خوبم نمیشم با هیچی همش میگم الان با شدت سرفه هام بچه میاد بیرون

نه ضرر نداره
ولی مواظب باش چون زیادش هم ممکنه فشارتو بیاره پایین یا معدتو اذیت کنه

اتفاقا خيليم مفيد هست

فکرنمیکنم ضرر داشته باشه

تمیز شسته شه خیر

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان شوکولات خوشمزه مامان شوکولات خوشمزه ۱۱ ماهگی
مامان الینا و نیل🩷🩷 مامان الینا و نیل🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد