از اول تا آخر بارداریم فقط توت فرنگی میخوردم
خیلی خوبه اما حساسیت زاس من سه هفتس به شدت بخاطرش سرفه میکنم😭ینی خوبم نمیشم با هیچی همش میگم الان با شدت سرفه هام بچه میاد بیرون
نه ضرر نداره
ولی مواظب باش چون زیادش هم ممکنه فشارتو بیاره پایین یا معدتو اذیت کنه
اتفاقا خيليم مفيد هست
فکرنمیکنم ضرر داشته باشه
تمیز شسته شه خیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.