نه عزیزم هرچی رو به مقدار کم بخور ضرر نداره
من انقدر توت فرنگی خوردمممممم از اول بارداریم
سلام مامانا لباس جدید نوزاد تا دوسال اوردیم
❤️ ارسال سریع❤️
کیفیت عالی
محاله بخری پشیمون بشی از کیفیت
قیمتشم از مغازه خیلی برات ارزون تر در میاد
ایدی کانال روبیکا nini_heed1
توت فرنگی و شاه توت عالیه کلا توت ها خوبه
من فراوان میخورم توت فرنگی رو گفتن مفیدم هست
نه بخور منکه زیاد میخورم
توت فرنگی اتفاقا خوبه ،سرشار از ویتامین c
من ۳ ماه اول بارداریم افتاده بود فصل زغال اخته و میخوردم هیچ مشکلی پیش نیومد
شما ماه اخری اوکیه با خیال راحت بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.