خوردن توت فرنگی و زغال اخته تو بارداری مضره؟؟

۸ پاسخ

نه عزیزم هرچی رو به مقدار کم بخور ضرر نداره

من انقدر توت فرنگی خوردمممممم از اول بارداریم

سلام مامانا لباس جدید نوزاد تا دوسال اوردیم
❤️ ارسال سریع❤️
کیفیت عالی
محاله بخری پشیمون بشی از کیفیت
قیمتشم از مغازه خیلی برات ارزون تر در میاد
ایدی کانال روبیکا nini_heed1

توت فرنگی و شاه توت عالیه کلا توت ها خوبه

من فراوان میخورم توت فرنگی رو گفتن مفیدم هست

نه بخور منکه زیاد میخورم

توت فرنگی اتفاقا خوبه ،سرشار از ویتامین c

من ۳ ماه اول بارداریم افتاده بود فصل زغال اخته و میخوردم هیچ مشکلی پیش نیومد
شما ماه اخری اوکیه با خیال راحت بخور

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی