خانوما زغال اخته ضرر داره؟

۷ پاسخ

ن عزیزم چ ضرری

کم خونی اگه داری زیادنخور

چقد دوس دارم و خوبه

من یه پیج دارم ماما هست.
میگف خیلی خوبه

نه فقط فشارو سریع میاره پایین زیاد نخور اگه فشارت کمه

در حد هوس اشکالی نداره ،،زیادیش شکم روش و ترش کردن معده بهت دست میده

آره اصلا نخور بچه سیاه میشه

سوال های مرتبط

مامان الینا و نیل🩷🩷 مامان الینا و نیل🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان زندگی مامان مامان زندگی روزهای ابتدایی تولد
مامان ...... مامان ...... ۱۲ ماهگی
مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی