خانوما خود ارضایی ضرر داره

۹ پاسخ

نه عزیزم ضرری نداره اگر بعدش باعث ناراحتیت نشه مشکلی نداره

اول اینکه تو اسلام کاملا حرامه دوما از نظر علمی و پزشکی خیلیم خطر داره برای بدن

عزیزم چرا خود ارضائی رابطه داشته باش و راحت اگه ممنوعیت نداری رابطه داشته باش

بله عزیزم از نظر علمی کاهش میل جنسی میاره و هزار تا چیز دیگه و از نظر روحی هم که داغون میکنه طرفو

خدا بی دلیل چیزیو حرام نکرده

حرام یعنی عواقب زیادی داره

بله خییییلی به جنین اسیب میزنه به هیییچ عنوان کار درستی نیست ضربه روحی بدی هم به خود طرف میزنه

😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

من از دکترم پرسیدم گفت اگه منعی نداشته باشه هیچ مشکلی نداره ولی مهمه که انقباض و مشکل نداشته باشی چون بعدش که ارضا میشی رحم منقبض میشه

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان زندگی مامان مامان زندگی روزهای ابتدایی تولد
مامان ...... مامان ...... ۱۲ ماهگی
مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی
مامان .....👶.... مامان .....👶.... ۱۰ ماهگی