مامانا سر خود لیدی میل بخوری ضرر داره بنظرتون؟

۵ پاسخ

ن من خوردم

اگ دیابت نداره ن بخور

من ۱۸ هفته که رفتم‌سونو گفت وزن نی نی کمه یکی نوشته دکتر خوردم یعنی بازم بخرم بخورم؟

نه اصلا لیدی میل یه مکملِ مقوی برایِ خانمایِ باردار
من از ۱۸ هفته میخورم خیلی خوبه
هنوزم میخورم
لیدی میل منع مصرف نداره
حتما بخر بخور هم واسه خودت خوبه هم واسه وزنِ نی نی

سوال منم شده

سوال های مرتبط