من دکترم برامنوشت گفتم ضرر داره
گفت داره ولی ضرر زایمان زودرس و ریه نارس و رفتن تودستگاه خیلی بیشتره
بی دلیل بزنی هرچیزی ضرر داره ولی علائم زود رس داری جزو روند درمان حساب میشه
کی گفته ضرر داره؟حتما خیرش بیشتره ک میزنن اگه برا بچه من نمیزدن هفته ۳۴ ک بدنیا اومد امکان نداشت زنده بمونه
واسه کسایی که احتمال زایمان زودرس دارن همینجوری الکی چرا دوس درین دارو تزریق کنین؟اینم جدیدا مد شده هی داروهای اضافه میگیرن بعد فکر میکنن دارن رسیدگی میکنن
امپول ریه در صورتیکه مشکوک به زایمان زودرس باشی و با تجویز پزشک بزنی مشکلی نداره
وگرنه اگر مشکوک نباشی و بزنی توی سیر رشد ریوی بچه مشکل ساز میشه
دوست بیشتر از دکتر میدونه؟؟؟ یا خودش دکتره !!!!
این حرفا خدایی چیه
گویا دوستت دکتره ؟
وقتی از نظر دکتر مشکلی نداره و تزریق میکنن حرفی نمیمونه. منم زدم
اره عزیزم منم از دکتر دیروز پرسیدم گف ضرر داره برا اون خانومایی میزنیم ک علائم زایمان زود رس رو دارن
دوستت دکتره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.