بعضیا میگن آمپول ریه ضرر داره منم زدم اعصابم خورده

۱۲ پاسخ

ضرر داشت که نمی گفتن بزن

اگه نزنی ضررش بیشتره

ببین عزیزم فرض میگیریم ضرری هم داشته باشه ولی مطمئنا براتون دکتر تجویز میکنه مطمئنا زدنش بهتر از نزدنش بوده پس به این چیزا فکر نکن دیگ دکترا از ماها بیشتر میدونن

این همه آدم دارن تزریق میکنن ضرر داشت فکر نمیکنی ممنوع میشد؟؟!!!!
یدونه قرص تهوع گفتن یک در هزار ممکنه بچه لب شکری بشه کلی بخشنامه اومد بیمارستانا که تجویز نشه😐

بعضیا دوست داشتن دکتر بشن آرزو به دل موندن واسه بقیه نسخه
می پیچن

نه من زدم یه سه چهار روز حرکتای نینی کاهش پیدا کرد بعد سه چهار روز دوباره به روال عادی برگشت

بضیا مدرک تخصصشونو ازکجاگرفتن

نه اصلا ضرر نداره اکثرا میزنن منم میخاستم بزنم دکترم گفت نیاز نیست بجاش امپول دیگه زد سرپایی خیلیا دیدم زایمان زودرس هم ندارن ولی امپول ریه میزنن

به حرف دکترت گوش کن نه بقیه
هزاران نفر دیدم که زدن

من زدم بارداری قبلی م. هیچ اتفاقی هم نیفتاد

بعضیا میگنارو ول کن. ببین دکتر متخصص چی میگه

چه ضرری داره منم زدم خب اگه ضرر داشت ممنوع بود ک

اگرم ضرر داره فایده ش بیشتره

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان زندگی مامان مامان زندگی روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مانیار مامان مانیار ۱۲ ماهگی
مامان دلارا. مامان دلارا. ۱ ماهگی