نه الکیه منم زدم
من29هفته زدم تا الان ک خوبم
من سر ۳ تا زایمان قبلی هام زدم هیچی نشد.
سر اینم زدم خداروشکر هنوز که سالمم
نه اصلا
نه والا اگه اینجور چیزی میبود هیچ دکتری تجویز نمیکرد
عزیزم اگه همچین عوارضی داشته باشه دکتر اصلا اجازه نمیده
نه بابا ربطی نداره آمپول ریه همون بتامتازون هست دیگه
من زدم ۳۰ هفته اتفاقی هم نیفتاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.