سلام
ميگم چي ميشه كه كيسهاب پاره ميشه؟؟؟

۵ پاسخ

عفونت بدن. کار سنگین. پله زیاد بالاپایین رفتن

کارسنگین هم یکی از دلایلشه

عفونت زیاد

بعد عفونت تو ازمايش باشه ولي علائم نداشته باشي مثل خارش و سوزش چطوره

ممنون عزيزم

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان برسام نجلا نورا مامان برسام نجلا نورا ۴ ماهگی
مامان نیک مامان نیک ۹ ماهگی