سر درد دارم باید برم زایشگاه ؟
بله کاملا یهویی تو خواب ۳۲هفته بارداری قبلیم
بله گلم بیدلیل هم میشه
هم خودم هم آبجیم تو خواب کیسه آبمون پاره شد
من هیچیم نبودرفتم ان اس تی بدم خمونجاضربان قلب بچه رفت بالا ده دقیقه بعدروتخت ان اس تی کیسه ابم پاره شدسزارین اورژانسی ۳۷هفته تاریخ سزارین اختیاریم یه هفته بعدش بود😂
من زایمان قبلیم بی دلیل تو خواب پاره شد
مال من شب تو خواب پاره شد ولی از قبل که معاینه شدم دکترم بهم گفت که کیسه آبت خیلی پر شده و مثل یه بادکنکه که هر آن ممکنه بترکه. البته من زایمانم طبیعی بود.
من بارداری اولم ۳۳ هفته کیسه آبم پاره شد، از پنج روز قبلش لکه بینی داشتم
ولی رفتم سونو، ان اس تی، ازمایش و معاینه مشکلی نداشتم، دکترم دستور بستری داد تا بیام خونه وسیله جمع کنم برم کیسه آبم پاره شد
دوستم ۲۷هفته بخاطر ضعیفی رحم و کج وکولکیش یهو پاره شد وبچه اومد
منم زایمان قبلیم بی دلیل تو خواب پاره شد
نمیدونم چرا من دقیقا حس میکنم قراره کیسه آبم بترکه
بله برای من سر زایمان قبلیم بی دلیل بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.