من ك بدون هيچ مشكلى رفتم بدون درد خيلى خوب بود
نه معمولا دکتر یجوری تاریخ میده که دردشون نگیره ولی بعضیا یکم زودتر دردشون میگیره یا کیسه آبشون پاره میشه اورژانسی سزارین میشن
نه سر تايمي ك دكتر نامه ميده
🤔🤔سزارین؟
نه همه سر تاریخی که دکتر بهشون میگه میرن اصولا
نه یه سریا خیلی خوش شانسن همینجوری راحت میرن... کاش منم دردم نگیره خیلی میترسم😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.