۵ پاسخ

اب میاد بعد نجسه یا پاکه؟
خونه به گند میکشه که😭😭😭

من تو ۳۷هفته بچه وزنش زیاد شده بود گفت رسیده یا دیابت گرفتی دیابت نداشتم اومدم آنقدر بدو بدو کارهامون کردم که بچه میخواد بیاد نصفه شب کیسه آبم پاره شده ۳۷هفته با وزن ۳۷۰۰بدنیا اومد

بارداری اولم بود، رفتیم پارک یخورده پیاده روی کردیم اومدیم خونه خوابیدیم رو تشک بعد یکساعت یهو پاره شد ی سطل آب ازم ریخت بیرون.۳۷ هفته بودم

بی دلیل
دراز کشیده بودم درحال تماشای فیلم یهو کامل خیس شدم که چند ساعت بعد زایمان کردم

بی دلیل
همینجوری ت آشپز خونه نشسته بودم و داشتم سالاد درست میکردم یهو دیدم خیس شدم اندازه یه سطل آب ازم ریخت بدون هیچ دردی یه ساعت بعدش هم زایمان کردم

سوال های مرتبط