امپول ریه زدم بالاخره.عوارضی داره؟

۹ پاسخ

عوارض خاصی نداره شاید چندروز حرکات بچه کم بشه و قندت بره بالا که قرص قند دکتر بهت میده
من نه حرکاتش کم شد نه قندم بالا رفت

قند رو بالا میبرع

من ۶تا گرفتم ولی هنوز نزدمش میترسم

ی چند روز قندت میره بالا حواست باشه

حرکت بچه کند میشه نگران نشی

نه دکتر به من گفت عوارض نداره؟ آب دورش چند بود؟

منم دو دوز زدم

چندتا زدی؟ دونه ای چند گرفتی

عزیزم چرا دکتر گفت آمپول ریه بزنی

سوال های مرتبط

مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا...نیلا مامان نورا...نیلا ۱۱ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی