خانما آمپول ریه ضرر دارع؟؟؟

۱۲ پاسخ

نه عزیزم نداره من زدم

ن نداره من سردوتابچه هام‌زدم چون دخترم زود ب دنیااومد تو۲۸هفته

قند رو فقط میبرع بالا اگ ط بارداری قند داشته باشی باید بری بیمارستان یا زایشگاه ک برات بزنن ک حواسشون بهت باشه

قند رو فقط میبرع بالا اگ ط بارداری قند داشته باشی باید بری بیمارستان یا زایشگاه ک برات بزنن ک حواسشون بهت باشه

واقعا سوال های عجیبی توی این برنانه میپرسید ، اگر نیاز نباشه و مضر باشه دکتر نمیگه بزنی اگر تجویز دکتر هستش پس بیخودی فکر نکن انجام بده

عوارض نداره فواید داره 😅

چ اتفاقی می افته ک امپول ریه تجویز میکنن؟

عوارض دارا

نه اصلا

منم دیروز و امروز زدم
برای ریه دگزا داده دکتر بهم

عزیزم اگ ضرر داشته باشه دکتر مگ مرض دار بگه بزن چه سوالییییی اخههه😑😑

فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان محمد حسین مامان محمد حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان زندگی مامان مامان زندگی روزهای ابتدایی تولد
مامان giso مامان giso ۸ ماهگی
مامان رستاالوچه ای مامان رستاالوچه ای ۱۱ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان هلو مامان هلو ۲ ماهگی