خانوما دکلره ضرر داره ؟

۵ پاسخ

بله

نه هيچ ضرري نداره من انجام دادم

از ریشه ضرر داره ولی انتهای موها ن

آره عزیزم

سلام خانما قطره بایولاکت و پدیابست چطوری بدم

سوال های مرتبط