مامانا گیلاس مشکلی نداره بخورم؟

۸ پاسخ

میگم من یه خورده البالو یخ زده از پارسال تو فریزر دارم اشکال داره بخورم؟
موندس؟؟؟

نه عزیزم تنها مشکلش گرونیشه😂😂😂😂😂

نههههه

نه ولی دقت کن کرم خورده نباشه، خیلی زیادم نخور همرویجانخور، کم کم بخور ک دل درد نشی

خوبه تو شهرتون این میوه ها اومده
شهر ما فقط هندونه میبینی با ملون و سیب و موز
خسته شدیم از بس میوه تکراری دیدیم

وا نه بابا چه مشکلی باید داشته باشه😂

نه نوش جان
فقط سنگین هست خیلی نخوری معده‌ات اذیت بشه

ن نوش جان

سوال های مرتبط

مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ام بارداری
مامان لِـــنا🩷 مامان لِـــنا🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد