خانما کمپوت گیلاس ضرر نداره بخورم

۶ پاسخ

کمپوت ها و کنسرو های نگهدارنده زیاد دارن کم مصرف کن

کمپوت حال منو بد کرد معدم اسیدی شد دیگه خداروشکر خود گیلاس اومده انقد میخورم تا فشارم میوفته 🥴

کنسرو و کمپوت ممنوعه،مواد نگهدارنده داره و قندشم بالاست خیلی مضره

من بیش از ۱۰تا خوردم

نه بابا بخور.

درحدهوس کردن بدنیست ولی کنسروجات که موادنگه دارنده دارن واسه خانمای باردارخوب نیست

سوال های مرتبط

مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین🐣💖 مامان ماهلین🐣💖 ۹ ماهگی
مامان چشام💜 مامان چشام💜 ۱۰ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۴ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وهشتم بارداری