اره ضرر داره من ناراحت میشم😂🥹🥹
بخور نوش جونت ضرر نداره
واقعا ادم میمونه تو بعضی سوالها
من امروز ۳کاسه خوردم 😂
ضرر نداره . فقط نفخ شدید داره
اگه قند داری زیاد نخور. فکر کنم ضرر دیگه ای داشته باشه...🤔
من می خورم فکر نکم بد باشه
من که هرروز میخورم و مشکلی نداشتم کسی هم تاحالا بهم نگفته گیلاس خوب نیست واسم بخور اندازه بخور مثلا من روزی ۳ ،۴ تا میخورم
ضرر داره نخوری 😐😐😮💨
نه ضرر نداره، اتفاقا ملین داره برای یبوست بارداری خیلی خوبه.
نه چه ضرری باید داشته باشه میوس دیگه میگن اناناس نخورید گیلاس خوبه ک
😂😂😑
خیلییییییییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.