خانما گیلاس خوردن ضرر نداره ؟

۱۲ پاسخ

اره ضرر داره من ناراحت میشم😂🥹🥹
بخور نوش جونت ضرر نداره

واقعا ادم میمونه تو بعضی سوالها

من امروز ۳کاسه خوردم 😂

ضرر نداره . فقط نفخ شدید داره

اگه قند داری زیاد نخور‌. فکر کنم ضرر دیگه ای داشته باشه...🤔

من می خورم فکر نکم بد باشه

من که هرروز میخورم و مشکلی نداشتم کسی هم تاحالا بهم نگفته گیلاس خوب نیست واسم بخور اندازه بخور مثلا من روزی ۳ ،۴ تا میخورم

ضرر داره نخوری 😐😐😮‍💨

نه ضرر نداره، اتفاقا ملین داره برای یبوست بارداری خیلی خوبه.

نه چه ضرری باید داشته باشه میوس دیگه میگن اناناس نخورید گیلاس خوبه ک

😂😂😑

خیلییییییییی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۸ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان نور قلبم مامان نور قلبم روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه ۵ ماهگی