خانما خوردن چایی نبات ضرر نداره؟

۴ پاسخ

من اینقدر دلم میخواد با پنیر لیقوان و بربری تازه بخورم خدا میدونه اما نمیتونم. از وقتی حامله شدم از چایی متنفر شدم.‌پنیر لیقوانم شوره خیلی

من از دکترم پرسیدم گفت اگه دیابت نداری اکیه بخور

دکتر به من گفت دهانه رحم رو نرم میکنه و خوب نیست

من دو سه بار خوردم
فکر نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان هیرا 👶🏻🩵 مامان هیرا 👶🏻🩵 ۵ ماهگی
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان آروشا👑 مامان آروشا👑 ۱۰ ماهگی
مامان گلبرگ مامان گلبرگ هفته سی‌وششم بارداری