خوردن دارچین در چایی ضرر داره؟

۵ پاسخ

والا من از اول بارداری تو غذاهام‌ استفاده می‌کردم طوری نشد فقط به سبزی قرمه سبزی حساسیت داشتم ک تا ۸ ماهگی نخوردم همین ی هفته پیش خوردم ک دیگ خداروشکر مشکلی ام برام پیش نیومد

نخور خطر داره من قبلا میخوردم ولی از وقتی باردارم نمیخورم هرچی واسه ی پریودی خوبه واسه ی بارداری خطر داره

من تو غدا میزارم اگر میتونی نخور هفته هات پایینه آخه ۳۵هفته رد نکردی خدانکرده مشکل پیش بیاد رد شدی بخور

من که خوردم

هیچی ضرر نداره فقط کم بخور

سوال های مرتبط

مامان آروشا👑 مامان آروشا👑 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان سکینه مامان سکینه ۸ ماهگی
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد