خانما براهفته من چای نبات ضرر نداره

۶ پاسخ

من میخوردم هفته های شما

منم خیلی چایی نبات دوست دارم اما قند دارم

نبات بدون زعفرون بهتره بخوری سفید سفیده

نه باوا من هفته های کمتر هم بودن شکم درد می‌گرفتم میخوردم

نباید زیاد مصرف بشه هراز گاهی مشکلی نداره

اگه قند نداری نع

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی
مامان رادمهر🩵 مامان رادمهر🩵 ۳ ماهگی
مامان 🐰ملورین مامان 🐰ملورین ۳ ماهگی