خانما چای نبات خوردم عیبی نداره

۹ پاسخ

خانما حلوای زعفران اشکالی نداره بخورم

واه عزیزم چه عیبی میتونه داشته باشه
فقط بعضی دن نوش های گیاهی میگن خوب نیست. من حتی اوایل بارداری چای زعفرون میخوردم

نه عزیزم
در کل زیاد نخور

منم هرروز میخورم

نه منکه هر روز میخورم

نه چه عیبی

نه بابا من تقریبا هروز میخورم

🙄🙄چای نبات هم قراره مشکل ایجاد کنه

ن چه عیبی

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلیا 🥹❤️✨ مامان ایلیا 🥹❤️✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞مــایــســا💞 مامان 💞مــایــســا💞 روزهای ابتدایی تولد