۴ پاسخ

من دقیقا یه بار همین شد
شب با فشار ۷ رفتم زیر سرم

بعدازماهی ۲تاخرمابخوربذارسردیشو بگیره هیچ اشکالی نداره عدسی هم بخورنوش جونت

گرمی مشکل داره سردی مشکلی نداره
توی عدسیت یکم فلفل سیاه بریز دوتا هرماهم بخور

اره بنظرم خیلی سردییه نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان مغز بادام مامان مغز بادام هفته پانزدهم بارداری