ایشالا چای نبات که ضرر نداره بخورم

۱۰ پاسخ

بخورعزیزم نوش جونت من ازهمون زردارنگه بخداهمش کلی خوردم نخوری بهتره چون رنگه مصنویی بده سفیدبخورسالم تره من تو۳ماه اول انقدرچای نبات دوست داشتم هرروزصبح باچای نبات شروع میشد

ایشالا اگه قند نداری بخور😅

همچین میگین زعفرانی اوناهمش رنگه🤣🤣والامگه نبات اصل زعفران باشه که اونم کلی قیمتشه نبات یزده ازاون تخته ای ها

نباتت زعفرونی نباشه فقط😂

نبات ساده خوبه ولی زیاد چایی نخور باعث کم خونی میشه نبات هم زعفرانی نخور

خیلی خیلی ضرر داره🤣🤣🤣

یاخدا من خوردم صبح 😐

آخه عزیزم

نبات سفید باشه نه

نه عزیزم بخور

سوال های مرتبط

مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان ایلیا 🥹❤️✨ مامان ایلیا 🥹❤️✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه 💙
کیارش مامان معجزه 💙 کیارش ۱ ماهگی