بخورعزیزم نوش جونت من ازهمون زردارنگه بخداهمش کلی خوردم نخوری بهتره چون رنگه مصنویی بده سفیدبخورسالم تره من تو۳ماه اول انقدرچای نبات دوست داشتم هرروزصبح باچای نبات شروع میشد
ایشالا اگه قند نداری بخور😅
همچین میگین زعفرانی اوناهمش رنگه🤣🤣والامگه نبات اصل زعفران باشه که اونم کلی قیمتشه نبات یزده ازاون تخته ای ها
نباتت زعفرونی نباشه فقط😂
نبات ساده خوبه ولی زیاد چایی نخور باعث کم خونی میشه نبات هم زعفرانی نخور
خیلی خیلی ضرر داره🤣🤣🤣
یاخدا من خوردم صبح 😐
آخه عزیزم
نبات سفید باشه نه
نه عزیزم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.