خانوما میتونم چای نبات بخورم؟؟

۸ پاسخ

اره فقط نبات زعفرانی نباشه

من هرروز چای نبات میخورم حتی تو نسکافه ام نبات ميندازم 😑

من چندباری خوردم فقط چای نبات معدمو خوب میکرد
زعفرانی هم خوردم ساده هم
روزی یه لیوان میخوردم خداروشکر چیزی هم نشد

بخور عزیزم
بعد فکر کردی تو نبات زعفرونیا واقعا زعفرون میزنن😂رنگه همش
بخور بره

😑😑😑

🙄🙄🙄منی ک هرروز میخورم و نمیدونستم یکوقت بد باشه

چای کمرنگ نبات ساده بله عزیزم

اره عزیزم نبات زعفرانی نباشه

سوال های مرتبط

مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلیا 🥹❤️✨ مامان ایلیا 🥹❤️✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه 💙
کیارش مامان معجزه 💙 کیارش ۱ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 ۱ ماهگی