سلام‌مامانا من یکم در پیچه دارم ولی شدید نیست میتونم چای نبات بخورم ؟

۷ پاسخ

نبات فرقی نمیکنه چی نه که ی عالمه زعفرون می یزن😐😐😐 من خوردم زیاد با اینکه بارداریم حساسه شیتف امپول و.. اما با یکی دو فنجون هیچی نمیشه بخور تا دلو رودت نریخته بیرون🙆🏻‍♀️😂

اره عزیزم نوشجونت

اره چرا نشه مگه نبات با زعفران چی میشه من ماهای اول ک خطرناک بود زرشک و زعفران میخوردم

اره بخور چایی با نبات سفید

نبات سفید اره

نبات بدون زعفرون احتمالا

اره در حد ی فنجون که خیلیی شیرین نبلشع اره بخور کم

سوال های مرتبط

مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه 💙
کیارش مامان معجزه 💙 کیارش ۱ ماهگی
مامان کمیل و کیهان🩵 مامان کمیل و کیهان🩵 روزهای ابتدایی تولد