نبات فرقی نمیکنه چی نه که ی عالمه زعفرون می یزن😐😐😐 من خوردم زیاد با اینکه بارداریم حساسه شیتف امپول و.. اما با یکی دو فنجون هیچی نمیشه بخور تا دلو رودت نریخته بیرون🙆🏻♀️😂
اره عزیزم نوشجونت
اره چرا نشه مگه نبات با زعفران چی میشه من ماهای اول ک خطرناک بود زرشک و زعفران میخوردم
اره بخور چایی با نبات سفید
نبات سفید اره
نبات بدون زعفرون احتمالا
اره در حد ی فنجون که خیلیی شیرین نبلشع اره بخور کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.