مامانا خوردن نبات داغ ضرر دارع؟!

۲ پاسخ

من هربار سردیم میشه
یا سردی زیاد میخورم
یا گاهی نفخ دارم
اخر شب نبات داغ میخورم

نه گلم فقط زیاده روی نکن بخاطر قند بارداری

سوال های مرتبط

مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان فندقم🧿🌱 مامان فندقم🧿🌱 ۴ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان هفته نوزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام ۲ ماهگی
مامان مامان مبین مامان مامان مبین هفته بیست‌ونهم بارداری