۱۰ پاسخ

قبل اینکه چیزی ب بچه بدین از دکتر بپرسین شوخی ک نیست بله زیر ۶ ماه آب هم نباید بدین

ببین پسر من خیلی رفلاکس و کولیک اذیتش میکرد و از اول دکتری ک بردم پیشش فوق تخصص و خیلی دکتر خوبیه وقتی گفتم شبا خیلی اذیتم میکنه بهم گفت اب بجوشونم بزار نبات یا قند بندازم تو اب حل ک شد ب نسبت یک ب دو بهش عرق نعنا اضافه کنم و بزارم ولرم شد اندازه دوتا قاشق چایخوری بدم به بچه و خودمم عرق نعنا بخورم نمیگم معجزه میکرد ولی تا هد زیادی بهترش میکرد و از دوتا دکتر دیگ موقع عمل پسرم پرسیدم گفتن این ترکیب میشه همون شربت گرمیچر فقط باید نسبتا و دوزشو رعایت کنی و زیاده روی نکنی

زیر ۶ماه حتی آب هم ممنوعه عزیزم

به هیچ عنوان نباید زیر شش ماه جز شیر چیزی بخوره...
شیر و شیر خشک خودش قسمتیش آب هست و آب بدن تامین میکنه...
برای رفع یبوست روغن توی نافش و پشتش بزنید و نرمش کولیک انجام بدین و جز قطره داروخانه چیزی ندید...

وقتی متخصص هست چرا از مردم بپرسی آخه دکتر بر اساس وزن بر اساس حساسیتی چیزی برا بچه دارو می‌نویسه الکی ک نیس تا یکی ی چی میگه رو بچه انجام بدی

برا یبوستم انگشت کوچیکت یا سر گوش پاک کن روغن گرچک بزن و اطراف سوراخ مقعدو اروم اروم ماساژ بده

عزیزم ی جای اون از عطاری فولوس بگیر طرز تهیه‌شم از خودشون بپرسی میگن میخوای دم کنی بعد بدی بخوره خیلی خوبه من همیشه ب پسرم میدادم هم شکمش کار میکرد هم نفخ نداشت خیلی خوبه

ن هیچی نده بش بچه س ماه چطور یبوست داره معمولا تا ۴ یا ۵ روز طبیعیه الکی همه چی خورش نکن

دیگه دادی دیگه چرا میپرسی

شنیدم نبات ن برا زنه باردار خوبه ن برا بچه

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان مبین مامان مامان مبین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان نخودچی مامان مامان نخودچی هفته نوزدهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان غَزَل✨️• مامان غَزَل✨️• ۷ ماهگی