من روزی دوتا متفورمین میخورم
بستگی داره دکترت چی میگه
من میخوردم روزی دوتا
طبق نظر پزشک باشه ضرر نداره
نخوردن قرصش برا بچه بیشتر ضرر داره
من میخوردم اما چون بچم AGAبود گفت باید قطع بشه انسولین بزنم
اگر قند نداری نخور من دکترم قبل بارداری بهم میداد برای تنبلی تخمدان ولی بار دار شدم گفت دیگ نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.