۷ پاسخ

دکتر میگه نه

ولی حواست باشه ک نسوزی من ک داغونم از دیروز ورم کرده واژنم و خواب ندارم .درد دارم و سوزش


هم زدی بعد دودقیقه بشور

من کرم موبر زدم ولی عجیب بود خیلی زود سوختم
زود باید بشوری

نه من تا الان دوبار نوره زدم هیچی نشده
چون پنج دقیقه ای باید بشوری
در حموم رو باز میذارم که بوش هم اذیت نکنه

نه من استفاده میکنم فقط زیاد نمونه رو پوستت

نه من از اول از دکترم پرسیدم گفت مشکلی نداره چون به تیغ و ژیلت حساسیت دارم

دکتر من گفت ضرر داره

یکی میگه آره یکی میگه نه از دکتر بپرس

سوال های مرتبط

مامان جوجه نازم مامان جوجه نازم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری