عزیزم شما امروز سونو دکتر شیرنسب بودی؟؟ سبز پوشیده بودی
خیلی
من دکترم گفت ایرادی نداره برای ناحیه تناسی حتی
موبر لعنتی زیاد میکنه
نوره ی زرنیخدار بزار عااالیه حتی جای جنین و سفت میکنه اخلاط رحم رو دفع میکنه
بله عزیزم
دکتر من تاکیید کرد اصلا خوب نیست
من دیروز از دکترم پرسیدم گفت میتونی انجام بدی
هم پودر موبر هم اپیلاسیون
بوش خيلى زياده فكر نكنم خوب باشه
سوال منم هست شکمم خیلی مو در اورده حتا خجالت میکشم برم سنو گرافی یا معاینه
آره خیلیم ضرر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.