ماهی یه بار عب نداره ولی من فشار داشتم بالا میبرد فشارمو نمیخوردم
ن عزیزم من هریه مدت میخورم
الان که هیچی زمان شیردهی هم نباید بخوری. منم دارم به هر کی که قصد بارداری داره میگم فقط پفک بخوووور
من زیاد میخورم☹️تنها چیزی ک هوس میکنم همیناس🥴😩
بخاطر موادش میگن خوب نیست
بخور ولی مراعات کن زیادی نخوری
آره مضره دکتر گفته نخور به من
منم زیاد خوردم ولی دیگه نباید بخوریم ممکنه بچه زردی بگیره
اره عزیزم
نه من زیاد میخورم 😂
والا من ک خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.