من چیپس و لواشک خیلی میخورم
اره 😅😅😅😅متاسفانه
اره تقریبا هرروز
من عجیب بدم اومده از چیپس و پفک اسمش میاد حالم بدمیشه
جات خالی الان چیپس و ماست خوردم😂
وای من اصلا نمیتونم نخورممم پفک زیاد نمیخورم ولی چیپس و پفیلا خیلی زیاد میخورم مخصوصا پفیلا که عاشقشم😍😍
پفک خیلی میلم نیس چیبس سرکه ای
آره بعضی موقه ها مزم میده خیلی
چیپس یه دوسه بار تاحالا خوردم
ولی پفک فقط یکبار خوردم خیلی هوس کرده بودم
بعدشم خوابیدم به چرت بعد که بیدار شدم اینقده حالم بد بود داشتم میمردم دیگه توبه کردم معدمو داغون کرد
بله🤪😂😁🙈
یدونه پفک و یه پر چیپس خوردم فقط واسه رفع هوس
نه دلم نمیخواد
منم میخورم ولی پفک آدمو یوبس میکنه زیاد نباید خورد
اره من چندبارخوردم
نسبت به قبل که هفتهای یکی دوبار حداقل میخوردم نه دیگه ولی یه چند باری که خیلی دلم میخواست خوردم
منم خوردم
زیاد نخور فقط
آره میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.