دخترا خوردن چیپس پفک تو بارداری ضرر داره؟

۱۱ پاسخ

من هفته های اول خیلی چیپس خوردم
چون نمیتونستم چیز دیگه ای بخورم

همه چیای مضر توبارداری هم ضرردارن ب اندازه باید خورد
البته من خیلی میخورم رعایت نکردم😑

در حد هوس اشکال نداره

من پفک خوردم چون خیلی هوس کردم مطمئنمچیزی نمیشه چون هرروز که نمیخورم. توام همه چی بخور ولی کم.خودت محروم نکن. هیچی نمیشه. من زعفرون خوردم دارچین خوردم ولی کم در حد اعتدال

خب آره ضرر که داره میگن برای زیبایی جنین هم خوب نیست ولی در حد اینکه هوس خودتو رفع کنی ایرادی نداره.

مامانا من هر چند روزی یک بار در حد سر سوزن خون میبینم اونم موقع خشک کردنم تو دستشویی خیلی خیلی کم اصلا نوک سوزنه چرا اینطوریه؟

نه منکه همش میخورم

من ک میخورم

در حد رفع هوس بخور

کم بخور هوست بیوفته

خیلیییی

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان مامان رایان ۸ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وچهارم بارداری