من گه گداری میخورم همیشه نه
یکی دوبار
من اصلا نخوردم از اول
اره عاشق پفک شدم ولی رعایت میکنم ونمیخورم
گاهی میخورم
ارخهههه
یبار فقط چیپس خوردم دلم میخواد ولی بخاطر نی نی نمیخورم🥲
دلم بخواد آره کم
من چیپس کچاپ خیلی میخورم
اولاش اره هوس میکردم🤪
من الان خیلی وقته ی دونه پفک خریدم هیچ میلم نمیکشه بازش کنم
فقط انگار رنگ جلدش موقع خریدن توجهمو جلب کرد خریدمش
امشب فشارم پایین بود همسرم میگفت بخورش شوره بزار فشارت بیاد بالا، ولی هیچ میل نداشتم
من پفک یبار خوردم
امشبم اتفاقا هوس چیپس کردم ولی نخوردم🥲
اره زباد
اره متاسفانه خیلی میخورم
آره گاهی
خیلی کم
هر رووزز میخورم
نه .
اری😂
چیپس زیاد خوردم ولی پفک نه
ویار دارم نمیتونم بخورم بدم میاد از چیپس و پفک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.