سلام خانما شما تو بارداری پفک و چیپس میخورید؟

۲۱ پاسخ

من گه گداری میخورم همیشه نه

یکی دوبار

من اصلا نخوردم از اول

اره عاشق پفک شدم ولی رعایت میکنم ونمیخورم

گاهی میخورم

ارخهههه

یبار فقط چیپس خوردم دلم میخواد ولی بخاطر نی نی نمی‌خورم🥲

دلم بخواد آره کم

من چیپس کچاپ خیلی میخورم

اولاش اره هوس میکردم🤪

من الان خیلی وقته ی دونه پفک خریدم هیچ میلم نمیکشه بازش کنم
فقط انگار رنگ جلدش موقع خریدن توجهمو جلب کرد خریدمش
امشب فشارم پایین بود همسرم میگفت بخورش شوره بزار فشارت بیاد بالا، ولی هیچ میل نداشتم

من پفک یبار خوردم
امشبم اتفاقا هوس چیپس کردم ولی نخوردم🥲

اره زباد

اره متاسفانه خیلی میخورم

آره گاهی

خیلی کم

هر رووزز میخورم

نه .

اری😂

چیپس زیاد خوردم ولی پفک نه

ویار دارم نمیتونم بخورم بدم میاد از چیپس و پفک

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی