سلام دوستان خوردن چیپس و پفک ضررداره؟

۱۶ پاسخ

باعث بیش فعالی در بچه میشه

دیر به دیر بخوری بدن اونو سم تلقی می‌کنه و خودش به وسیله ادرار و مدفوع دور میریزتش ولی اگر هر روز و هر هفته خورده بشه کم کم بدن جذب می‌کنه.
واسه همینه میگن مثلا فست فود رو ماهی یه بار بخورید واسه اینکه جذب نشه چون باعث جذب چربی میشه ولی اگر ماهی یه بار خورده بشه این اتفاق نمی افته.
ساز و کار طبیعی بدن هست

من یه بار خوردم واسه رفع هوس گاها بخوری فکر نکنم طوری باشه

کلا چیزای فروشگاهی،صنعتی نخور اگه هم هوسی کردی کم

بخور ولي نه هميشه. مثلا من خودم امروز نصف چيتوز موتوري و خوردم

ضرر دارم ولی میخورم من🥲

من که خوردم بعضی موقعه ها

نمیدونم والا تو این دورو زمونه انگار حاملگی هم سخت تر شده آخه من بچه اولمه همه بهم میگن زیادی حساسی

من دائم چیپس نمکی میخورم 😋😋بخور هیچی نمیشه.من همچی میخورم کلا

ضرر که داره ولی بخور منم میخورم زیاد

زردی میگیره نی نیت

من ک همه چی میخورم 😅

ضرر که داره

اره گلم تو حالت عادیشم ضرر داره چ برسه بارداری ولی هوس خیلی کردی یکم بخور اشکال نداره

من دیشب پفک خوردم حالم خیلی بد شد

منک میخورم ولی زیاد نه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقک👶🫀 مامان فندقک👶🫀 هفته بیست‌وششم بارداری