خانما من چیپس و پفک دلم میخواد چیکار کنم؟

۱۴ پاسخ

من پفك نخوردم ولي چيپس زياد خوردم هم سر اين دخترم هم دختر اوليم

بخور من میخورم

بخور من که میخورم

بخور هیچی‌نمیشه منم‌میخورم‌اما زیاده روی‌نکن اصلا

منم میخورم
ولی خب خوب نیست دیگه🥲

من ک میخورم بخصوص چیپس کچاپ

بخور اما زیاده روی نکن،حالا یکی دوبار چیزی نمیشه،اگ هروز و حجم زیاد بخوری ضرره

گهگاهی اگر دلت هوس می‌کنه در حد رفع هوس بخور منم چندباری مقدار کم خوردم

خب بخور

بخور عزیزم چیزی نمیشه

بخورنوش جان

بخور
هرچی دوس داری و دلت میخواد بخور

منک میخورم هر موقع میخوام 😂😐

بخور من که زیاد میخورم

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اولی مامان اولی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سلینا👶 مامان سلینا👶 ۴ ماهگی