خانما من دلم میخواد پفک بخورم ضرر ندارد ک

۶ پاسخ

زیاد نخور ولی برا رفع هوست بخود کم

تازه شوهرم گرفت خوردم همیشه هم پفک میخورم مشکلی نبود

شوره دیگه زیادنبایدبخوری

یکمی بخور ولی زیادش هم نمک داره هم شاید یبوست بگیری
کلا چیز خوبیم نیست ولی منم بعضی وقتا در حد چند تا دونه میخورم یواشکی

من میخورم هیچی نمیشه

زیادش خوب نیست منم میخورم بعضی وقتا کمی

سوال های مرتبط

مامان پسرم👼وتو دلی💙 مامان پسرم👼وتو دلی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سلینا👶 مامان سلینا👶 ۴ ماهگی
مامان دیار‌طلا🐣 مامان دیار‌طلا🐣 ۹ ماهگی
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی