مامانا من اینو بخورم ضرر ندارد که

تصویر
۸ پاسخ

زیاد نخور گلم زایمان زودرس میاره کم بخور

من شنیدم گفتن برا وزن بچه خوبه

من ک میخورم

نوش جان منم میخورم

نخوری بهتر ...نوشیدنی گاز دار بچه کولیک میگیره

فک نکنم

منم بعضی موقعا هوس کردنی میخورم🥺دیگه دلم میخواد دست خودم نیست.بخور انشاالله که اتفاقی نمیوفته❤️

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسرم👼وتو دلی💙 مامان پسرم👼وتو دلی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان کوچلوم مامان مامان کوچلوم ۱۰ ماهگی
مامان محمدصدرا👣 مامان محمدصدرا👣 ۸ ماهگی
مامان پارسا درسا کسری مامان پارسا درسا کسری ۹ ماهگی
مامان مامان تودلی هام🫀 مامان مامان تودلی هام🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا ۱۰ ماهگی