اینو بخورم برا بچه ضرر نداره

تصویر
۷ پاسخ

روان کننده شکمه و برا اسید معده زیاد نخوری ها

نه خیلیا میخورن، منم خوردم یدونشو

من دکترم داده بود

دکتر داره؟
تروخدا اگ اثر کزد ب منم بگو

من خوردم دکتر داده مشکلی نداره

مجاز تو بارداری

اگ دکتر داده بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق

فندوق مامان فندوق فندوق هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه کوچولو مامان معجزه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی💞 مامان دخملی💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری